28 May 2010

... and there was rock!

Am ajuns pe la 4 jumate acolo. Ziceam si io sa stau in fata sau sa nu prind aglomerat.
Cam plictiseala, la Down am sperat sa nu fie ala sunetu' pentru tot restul zilei.
Pe la 6 jumate a inceput sa se aglomereze, RAU! asa ca am urcat pe peluza/dealul de langa Casa Popoului...si se vea super tareeee de acolo.
In miezul multimii e avantajos ca esti mai in branza, dar risti sa prinzi 3-4 palugi in fata ta si sa nu mai vezi nimic. Din spate se vedea bine si sunetul era foarte...complet! (cand stai in fata auzi cam distorsionat).

Ah, sa va zic... eu mi-am luat biletele in decembrie, atunci se epuizasera locurile in fata scenei asa ca am luat la normal de frica sa nu raman pe afara...numai ca sa aflu cu 2 saptamani inainte de concert jegurile au suplimentat in fata... marketing ce pusca mea!

Baietii, ca sunt baieti la cum au fost in seara de 16, ce sa mai, au rupt! Angus canta ca la 19 ani iar pe Brian l-a tinut foarte bine vocea in alea 2 ore. Malcom arata exact ca acum 25 ani.

Efectele(filmuletul de intro + piro + locomativa + Rosie + clopotul + tunurile + lumini + confeti) ma lasau cu zambetu' pana la urechi.
CHIAR AM VAZUT TRAZNIT! :D

Cel mai tare concert la care am fost pana acum (si nu spun asta pt ca ACDC e formatia mea preferata), urmat de Maiden.
Trupa a fost la fel de energica si activa ca pe DVD-ul "Live in Munchen" de acum aproape 10 ani biggrin.gif, pacat ca nu si publicul.


Si acum partea negativa (care n-are nicio legatura cu AC/DC).

1. Organizatorii zic "Veniti devreme sa nu fie inghesiala, o sa fie haleala deci e ok"
2. N-ai voie cu senvisuri sau altceva la tine.
3. Odata intrat la normal circle cica nu mai ai voie sa iesi fara sa faci biletul 'invalid'.
4. Eu am mancat pe la 12, si la 4 am ajuns in incinta.

1+2+3+4 combinat cu un cacat de hot-dog la 10 ron(pentru care stateai la coada 1 ora) si cu 1 puga mica de chipsuri de 7,5 ron si coada de 20 minute ca sa intrii la pisatoare => bataia de joc tipica organizatorilor romani.

Nu-i nimic, m-am invatat minte, de acum inainte ajung cu maxim 30 minute inainte de concert, dupa ce am mancat si baut bine... nu mai ascult eu "sfaturile" organizatorilor.







1 comment:

sophia said...

Muahahahaha!!! Taica Angus ne-a chitarit de "ne-au mers fulgii",iar Brian le-a zis ca-n studiao...n-a scrantit o nota tot concertul...asta zic eu trupa...asta zic eu ca se cheama rock,fratiloooor.Mi-a placut nea'Angus si perechea sa de chilotei :)))
Let There/Here Be Rock!!! Rock&Ride On!!!